Az F1 című film bemutatója körül egyre növekszik a várakozás a motorsport rajongói körében, mely júniusban érkezik a világ mozikba. A reklámkampány intenzívebb és meghökkentőbb lesz napról napra. Az ausztrál Speedcafe beszámolt egy különleges marketingfogásról, amely valós eseményeket és a film jeleneteit ötvözi. A Wright Motorsports versenyautója pontosan olyan festést kapott, mint a filmben szereplő jármű. A film forgatásán az ő járműveik és pilótáik vettek részt, és most is ugyanazt a festést viselik. Az egység jelenleg a harmadik a GTD kategóriában, népszerűsítve ezzel a filmet.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Készüljön a hóra: indul az ERC-szezon finn versennyel!
Bő egy év múlva akár havas finn versennyel is kezdődhet az ERC-szezon, miután a projekt közelebb... -
Tsunoda vallomása: Az F1 az életem – A Red Bull váltásáról való bánat
A katari hétvégét követően jelentette be a Red Bull, hogy Yuki Tsunoda 2026-ban kikerül a Forma-1... -
A barátság repülőgépe: amikor a pilótavacsora útját állják
Sorozatban negyedik évben rendezték meg az F1-es szezonzáró hétvégéjén a versenyzők közös vacsoráját, de ezúttal is... -
Az esélyek felélénkülnek: Lawson a Red Bull visszatéréséről
A Racing Bulls pilótája, Liam Lawson őszintén beszélt arról, eszébe sem jutott, hogy 2026-ra esetleg visszatérhet... -
Az önbizalom és alázat fontossága a teljesítmény terén: Lando Norris és Max Verstappen példája
„Lando túl magabiztos és öntelt, és nem teljesít úgy nyomás alatt, mint Max” -
A Ferrari jövője: Hamilton szerint személyi változásokra van szükség 2026-ra
A hétszeres világbajnok Lewis Hamilton szerint a Ferrarival közösen meg kell vizsgálniuk a személyi változtatások lehetőségét...